Mlađi osnovci
U prvom razredu učimo decu da pišu i čitaju, pravimo veze sa srpskim ćiriličnim i latiničnim pismom, smeštamo sve to u deci razumljiv sistem sa ciljem da do kraja prvog razreda znaju sva slova, kao i da pišu i čitaju neke kraće reči i iskaze. Posebnu pažnju poklanjamo veštini spelovanja, koja je u engleskom jeziku jako važna, jer „svako slovo ima svoje ime“, kako mi to deci kažemo, a neka od tih „imena“ nisu baš logična nama kao govornicima srpskog. Važno je da na vreme savladaju spelovanje, ne samo zato da bi jednog dana sricali nekome svoje ime slovo po slovo, već zato što savremeni engleski jezik sadrži veliki broj skraćenica koje se upravo sastoje od pojedinačnih slova.
Takođe, veliku pažnju pridajemo pravilnom i prirodnom izgovoru pojedinačnih reči, ali i kratkih iskaza, koje deca kroz dosta ponavljanja u kontekstu postupno usvajaju i reprodukuju. U drugom razredu sve to utvrđujemo i proširujemo u malčice duže reči i rečenice, kako u pisanju, tako i u govoru. Trudimo se da kroz zabavne aktivnosti svako dete što više ponavlja i govori na času, da se polako osamostaljuje. To posebno vidimo u trećem i četvrtom razredu, kada mali školarci mogu sami nešto da nam kažu, da nas pitaju ili odgovore na pitanje bez prethodno datog modela na tabli ili u knjizi.